sobota, 2 lutego 2013

LIEBSTER AWARDS - CZ.2

Więc dostałam znowu nominację, więc będziecie mogli dowiedzieć się więcej o mnie :) Nie nominuję innych blogów, ponieważ ich nie czytam, ze względu na brak czasu. Nominowała mnie Nieznajoma.

1.Co najczęściej słuchasz?Nie mam ulubionego gatunku. Słucham wszystkiego. Zależy to bardziej jaki mam humor. Raz wolę słuchać tylko rapu, raz popu, a czasami rocka :)
2. Czy masz w planach jakieś szalone zakupy?Nie planuję takich rzeczy, u mnie zakupy zawsze są spontaniczne.
3. Popełniłaś kiedyś błąd, który pomógł Ci w spełnieniu marzenia?Nie.
4. Jest coś poza normalnym wyczynem, który chciałabyś zrobić?Skok na bungie, wytatuować całe plecy.
5. Masz jakieś plany na ferie? A jeżeli już miałaś to co robiłaś?
Właśnie minął mój pierwszy tydzień ferii, nie planuję ich jakoś szczególnie. Aczkolwiek na przyszły tydzień wychodzę ze znajomymi, ale pewnie do tego czasu wyjdę z nimi spontanicznie.
6. One Direction co o nich sądziłaś zanim stałaś się fanką?
Jak ich zobaczyłam w gazecie to w ogóle mi się nie spodobali i zastanawiałam się dlaczego tyle dziewczyn za nimi szaleje.
7. Masz w planach przeczytać jakąś książkę, jeżeli tak to jaką?
Lubię czytać książki i czytam to co wpadnie mi w ręce. Teraz zaczęłam czytać Dziecko Noego.
8. Czy planujesz pisać jakieś opowiadanie, kiedy zakończysz te?
Nie wiem, jeżeli natchnie mnie wena to czemu nie, ale nie sądzę, aby tak się stało.
9. Ulubiony smakołyk?
Mam słabość do chałwowych ciastek.
10. Wolałabyś mieć kochającego chłopaka czy przyjaciela, który nigdy Cię nie skrzywdzić?
Ciężkie pytanie, ale sądzę, że przyjaciela, bo związki nie są dla mnie.
11. Czego się najbardziej boisz?
Węży.


6 komentarzy:

  1. Punkt 4 skok na bungie, też mam to w planach i to w tym roku, planuję skoczyć z mostu hahah chyba tego nie przeżyję/ natalia

    OdpowiedzUsuń